tisdag 26 april 2011

Smack that!

Min filmkväll varade inte särskilt länge. Mina kära kollegor tog ut mej på "en" öl istället. Det blev en fantastiskt bra kväll trots att både jag och min sambo fick ta till knytnävarna (igen). Man börjar ju förtjäna sitt namn härnere plötsligt.

Jag har fått mycket skit för att jag slog CC och "henne". De förtjänade det och jag tror dom själva vet om det också. I alla fall han. Hon har någon form av borderline skulle jag tro så hon vet väl att hon borde känna att hon förtjänade det men hon känner nog ingenting egentligen.

Igår var det ingen jag kände som jag slog utan en kille som tycker det var helt okej att tafsa mej på brösten och nypa mej i rumpan. Inga hårda slag mest några knuffanden men jag ångrar att han inte fick mer.

Fick höra de mest underliga sakerna igår också som jag inte vet vad jag ska tro om. Only time will tell.

Jag har bestämt mej för att vara lycklig nu i alla fall. Fick ett mail av CC idag med hans uppgifter på räkningar som jag betalt under vårt förhållande. Självständig karl det där. Vafan såg jag i honom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar